Digiplatvorm AYREN

Uue digiplatvormi AYREN väljaarendamine

 

Projekti lühikirjeldus

IseKallur OÜ on täna süstematiseerinud need probleemid, millele projekti abil lahendusi pakkuda, üheks peamiseks võtmeprobleemiks – ehitusettevõtetel puuduvad digilahendused tehnika ja tehtud tööde ülevaateks objektidel ning transpordi ja rendi ettevõtetel puuduvad digilahendused enda pargi halduseks ning kliendi tellimuste automatiseerimiseks. Valmiv tööriist on suunatud tuhandetele erineva tehnika rendiga tegelevatele firmadele, kes kasutavad oma igapäevaseks tööks ja logistika juhtimiseks aegunud lahendusi. AYREN toob kokku erinevad tööriistad oma masinapargi haldamiseks ning lisaks võimaldab teenust pakkuvatel firmadel siseneda nende iseteenindusse, et pääseda ligi oma raportitele, tellitud masinate andmetele, asukohtadele, veetud kogustele jne. AYREN programm võimaldab firmadel automatiseerida oma haldus ja müügiprotsess enda ja kliendivahel.

 

Eesmärgid

Projekti eesmärgiks on arendada välja uus rahvusvaheline toode ja kaubamärk AYREN (Automating your rental equipment), mis muudab valdkonna toimimist efektiivsemaks ning ehitustööde planeerimise lihtsamaks ja täpsemaks.

 

Tulemused

AYREN programmi näol luuakse tarkvara, kus ettevõtted saavad endale lisaks tugevale CRM ja haldusprogrammile, lisaks ka müügikeskkonna, mis annab nende teenustele lisandväärtust efektiivsuse, kiiruse ja mugavuse näol. Tegemist ei ole vahendusportaaliga erinevate tehnika rendi ja ehitusfirmade vahel, vaid omaette müügi- ja haldustarkvaraga rasketehnika rendiga tegelevatele firmadele.

 

Projekti kaasrahastab Euroopa Regionaalarengu fond
Toetuse summa on 34 965,00 eurot.

Liitu meie uudiskirjaga »